diumenge, 1 de març del 2009

Cuina solar

Divendres vam fer un taller de cuina solar o ens van ensenyar a fer pizzes amb l’energia del Sol.

























També, gràcies a una presentació que ens vam fer van conscienciar-nos una mica més de la importància que té l’energia al nostre món i com actualment s’està perdent pels mals hàbits que tenim.














Després de l’explicació vam fer la nostra pròpia cuina solar, amb elements tant senzills com cartolina i paper de plata.


















I quan va acabar el matí.... vam anar al pati a menjar-nos les pizzes que havíem cuinat!!! La cuina amb material reciclat va arribar a escaldar-se fins a 100ºC!

















9 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ho vaig passar molt bé en aquesta activitat.vaig apendre una mica mes de l'energia. Estava molt bona la pizza.Gracies Núria i Marta per aquesta activitat tan divertida.
ANNA 5èA

Anònim ha dit...

Aquella actibitat que bem fer ba ser interesant bem apendre mol mes que si uabesim fet amb el llibre, sort que ubem fer al pati.Aquella actibitat ba ser molt bona,alfinal no esban cremar.!Quina sort¡

wanda ha dit...

aquella activitat va estar molt chula perque ens van donar compte de lo que estem fent al mon i no es nada bonic.
La veritat esque les pizzes van estar molt bones malgrat que la Lucia no va asistir a l'activitat

lucia ha dit...

hola, soc la Lucia i m'agadaria molt anar a la cuina de pitzza solar dew lucia molina

Anònim ha dit...

Hola!a mi em va agradar molt l'activitat pero si u tornem a fer algun dia, les pizzes podrien ser de jamó i formatge? jeje
david

Anònim ha dit...

hola soc el jose antonio.Marta te escric el misatge aqui perque no se on esta la pagina de comentaris podries posar a la primera plana una pagina de comentaris en plural,iposar que l'Aaron no pertany a aquest col·legi contestañ al msn el meu es=josegarcor@hotmail.es
al meu mobil es 678890131 adeuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

QUINA BONA PINTA TENEN LES PIZZES !

MARC I CARLA , COSÍ I GERMANA DE
L'AIAD

Anònim ha dit...

dew

Anònim ha dit...

Núria y Marta,a mi me ha gustado mucho.pero cuando salimos al patio y las pizzas estaban alli se nos caian las babas.a ber si la proxima vez las haceis mas discretas. jaja ( estaban para chuparse los dedos.)

Katy 5é-A