dilluns, 2 de febrer del 2009

Sortida al port de Badalona

El dia 2 de Febrer del 2009 vam anar d'excursió al port de Badalona. Desprès d'una gran caminata, vam arribar al port. Allà vam entrar a una sala on hi havia unes llums i unes fotografies del mar. Quan van apagar els llums és va il·luminar els peixos,pops, les meduses,etc...
A la sortida ens van donar una bruíxola a cadascun. Vam caminar pel port i vam pujar en un veler. Primer ens van explicar el que era el Rob i vam entrar dins. Allà amb unes ulleres vam veure els dofins, un vaixell,etc... Desprès a esmorçar! (quina gana que teniem). I vam tornar a l'escola.

Lucía, 5èA

L'excusió la vàrem realitzat gràcies al programa de "la caixa" a favor del mar, a través de la fundació CRAM. Vam poder visitar el Vell Marí, un veler destinat a la investigació marina. Si voleu saber més sobre aquesta fundació i el vaixell podeu visitar la seva pàgina web:








10 comentaris:

Anònim ha dit...

ho vaig pasar molt bé al port i vaig aprendre que encara que colaborem amb el medi ambient em de colaborar molt més.

Maria 5è-B.

Lucia ha dit...

M'agradaria saber com esta la nostra professora, Marta Perez Amado.
:)

Anna ha dit...

M'agradat molt l'excursió del port i espero saber alguna cosa de la Marta i de la seva nena la Lucia que ia l'em vist pero volem que ens enviï fotos al nostre correo electronic avera si la poden veure els nostres pares i mares que tenen moltes ganes de coneixer a la nena dels cinquensllorens la Lucia:)

Anònim ha dit...

ba ser molt xulo pro ens ban treure les bruixoles

LLORENS ARTIGAS 6è A ha dit...

Les bruixules en les vam quedar la Núria i la Marta a classe, per fer una activitat i per explicar-vos com funciona. Tranquils que són vostres i us les donarem aquesta setmana!

Anònim ha dit...

baser molt dibertit sobretot cuan bem entra al barcu ensuban explicar bé pro les ulleres del barcu anaba unamica malament
jaume
5eA

Anònim ha dit...

Hola!ya tenim les bruixoles. L'activitat de l'altre dia amb les bruixoles va estar molt bé. Ara ya se com funcionen i perquè. Ja no em perdre!
Maria 5è-B

p@ulit@ ha dit...

hola em va agradar molt ´'excursió em vaig riure molt amb el david va ser una excursió molt emocionant.

Carla ha dit...

Nuria,
Quan farem lo de les bbruixoles que teniem que trobar un tresor?????
si us plau volem fero lla pero no volem ficar-os pressa.

Anònim ha dit...

Va ser divertit